Rólunk:
Cégünk fő tevékenységi körébe tartozik a fémszerkezet-szerelés, fémszerkezet gyártás, mérnöki tanácsadás, mérnöki tevékenység, pályázatírás és pályázatkészítés. Ha már van elképzelése, hogy milyen pályázatra szeretne jelentkezni, ossza meg velünk és mi szakszerű tanácsadással, és nagy tapasztalattal elkészítjük azt. Keresse szakembereinket.
Rólunk:
Cégünk 2003-ba kezdte meg működését. Fő tevékenységünk a pályázatírás. Szolgáltatásaink közt megtalálható a szervezetfejlesztési tanácsadás, ezen belül a forrásfeltárás, projekt dokumentáció elkészítése, projektfejlesztés, projektmenedzselés. Továbbá stratégiai tanácsadás, aminek részei a stratégiai tervezés, megvalósíthatósági tanulmányok elkészítése, üzleti tervek elkészítése. Irodánk megtalálható Nyíregyházán, a Bocskai utca 37/a. szám alatt.
Rólunk:
A BRÓKER ROYAL Biztosítási Alkusz Kft.-t 1997-ben magánszemélyek alapították. Tagjainak, alkalmazottainak több biztosítónál, pénzintézetnél szerzett szerteágazó szakmai tapasztalatai összpontosulnak és összegződnek tevékenységünkben. Nagyvállalati, valamint önkormányzati ügyfeleink igényeinek megfelelően 2003 szeptemberében a PSZÁF engedélyét kértük, s megkaptuk tevékenységünk bővítésére, Máshová nem sorolt egyéb pénzügyi kiegészítő tevékenység (TEÁOR 67.13.). Ezen tevékenység keretében vállalati, valamint lakossági hitelközvetítői tevékenységet folytatunk. 2003. augusztus 11-jén (Magyarországon az elsők között) megkaptuk az SGS Hungária Tanúsítványát az ISO 9001:2000 szabvány szerinti működésünk megfelelőségéről. Kiterjesztése az egyéb pénzügyi kiegészítő tevékenységünkre, 2006. évben megtörtént. Feladatainkat a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete engedélye alapján (eng.sz: 345/1997.) a 2003. LX. törvényben foglaltaknak megfelelően látjuk el.
A törvényi előírásnak megfelelően, 2005. 01. 01-jétől 375 millió Ft/év összegű felelősségbiztosítással rendelkezünk.
Rólunk:
Cégünk 2001-ben alakult, és tanácsadói tevékenységet, és vállalkozási ismeretek oktatását végzi. Munkatársaink felsőfokú végzettséggel rendelkező minőségirányítási, környezetirányítási, műszaki, gazdasági, informatikai és jogi képzettségű szakemberek. A menedzsment rendszerek kialakítására, bevezetésére irányuló felkészítéssel összefüggő tanácsadás mellett korszerű vállalkozási ismeretek oktatását végzik, minőségirányítási és környezetvédelmi fórumokon információbiztonsági irányítási rendszerekkel kapcsolatos témákról tartanak előadásokat, és publikációs tevékenységet folytatnak.
Tevékenységi ismertető:
Üzletviteli tanácsadás, egyéb gazdasági szolgáltatás, pályázatírás, szakvéleményezés, környezetvédelmi és talajvizsgálat, tápanyaggazdálkodási tervek készítése.
Rólunk:
Tanácsadó irodánk 1996-ban kezdte meg működését. Szolgáltatásaink: pályázatfigyelés, -készítés, pályázati tanácsadás, cégalapítás, könyvelés, adótanácsadás, humán és marketing tanácsadás. Cégünk kis- és középvállalkozások valamint a civil szervezetek számára ingyenesen végzi a pályázati tanácsadást. Irodánk megtalálható Dunaújvárosban az Apáczai Csere János utca 11. szám alatt.
Rólunk:
Cégünk 1999 óra sikerrel épít ki mikro-, kis-, közepes és nagyvállalatoknál különböző irányítási rendszereket. Ezen rendszereket folyamatosan felügyeljük, tanácsokkal látjuk el a társaságok munkatársait, bonyolítjuk, előkészítjük, bevezetjük auditjaikat. Sikerrel írunk meg megbízóinknak hazai és EU-s pályázatokat, a projekteket a teljes megvalósításig menedzseljük.
Rólunk:
Cégünk a Dámfi Energy Save Kft. az energetika területén az energia-megtakarításra szakosodott. Szolgáltatásaink: mérnöki szolgáltatás, pályázatkészítés, tanácsadás. A rekonstrukció magába foglalja a tervezés, engedélyeztetés, a bontás, helyreállítás, szállítás, szerelés üzembe helyezés és próbaüzem munkáit, költségeit. Az ajánlat kiterjed a beruházás lebonyolításán kívül annak finanszírozására is, azt külön szerződés keretében a partner bank végzi. További termékismertető információkért kérjük, hogy látogasson el webcímünkre.
Tevékenységi ismertető:
Közbeszerzési tanácsadás. Ajánlatkérési, tenderdokumentációk készítése. Pályázatkészítés, teljes körű projektmenedzsment, műszaki ellenőrzés, független mérnöki szolgáltatás.
Rólunk:
Cégünket a Nógrád Megyei Területfejlesztési Tanács alapította 1996-ban. Alapfeladatunk volt a megye gazdasági-társadalmi folyamatainak figyelemmel kísérése és a tanács decentralizált pályázati forrásainak kezelése. Folyamatosan részt vettünk a megyei, térségi területfejlesztési programok kidolgozásában. A megyei források csökkentését követően nyitottunk a pályázati tanácsadás, projektmebedzserlés irányába.