Rólunk:
Ügyfélfogadási idő: H – CS: 9 – 12-ig, 15 – 17-ig
Előzetes egyeztetés alapján: félfogadási időn kívül is!
Cégünk, az ADÓTERV Kft. 1997 óta végez könyvviteli szolgáltatást, könyvvizsgálatot és adószakértői tevékenységet.
Munkatársaink a feladat ellátásához szükséges összes képesítéssel és évtizedes szakmai gyakorlattal rendelkeznek.
A cég tulajdonosai és vezetői: okleveles közgazda, okleveles könyvvizsgáló és adószakértő, közlekedési szakmérnök,akik szintén több évtizedes gyakorlattal rendelkeznek. .
Megbízóink a gazdasági élet különböző területein és különböző vállalkozási formákban (egyéni vállalkozó, Bt, Kft, stb.) működnek.
Munkánk elvégzését nagymértékben segíti, hogy az iroda XXI. századi technikai felszereltséggel ( számítástechnika, egyéb irodatechnika ) rendelkezik, mely megbízhatóan biztosítja az ügyfelek és a különböző hatóságok (pl.: NAV) igényeinek kielégítését.
Társaságunk 2005. szeptembere óta elektronikusan adja be ügyfelei adóbevallásait.
Tevékenységi ismertető:
Szolgáltatásunk teljes körű, mely magában foglalja az ügyvitel területén szükséges összes feladat elvégzését.
Az ügyviteli feladatokon túlmenően vállaljuk cégek alapítását, melyhez rendelkezünk megfelelő jogi háttérrel is.
Rólunk:
Társaságunk 1996 óta végzi számviteli, könyvvizsgálói és könyvviteli tevékenységét. Adószakértés és adótanácsadás mellett bérszámfejtést és bérszámfejtéshez kapcsolódó tanácsadást, pénzügyi kockázat-menedzsment tanácsadást is végzünk. Helyszíni tanácsadással, illetve forró dróton segítjük ügyfeleinket nemzetközileg képzett, elkötelezett szakemberek személyében.
Rólunk:
A vállalkozás 1995. márciusától kezdte a megrendelők épületgépészeti igényeinek mind magasabb fokú kielégítését. Az elmúlt tizennégy évben arra törekedtünk, hogy Partnereinknek és Megbízóinknak minél minőségibb és komplettebb szolgáltatást nyújtsunk. Társaságunk jelenleg 24 fővel dolgozik, melyből 7 fő a cég adminisztrációs oldalát irányítja, 17 fő kivitelezési feladatot lát el az építkezések területén. A kivitelezések végrehajtásában jól képzett szakemberekkel rendelkezünk, valamint alvállalkozókat is foglalkoztatunk.
A Residens Kft. vezetősége a 2006-os évben bevezette a „ISO 9001” minősítési rendszert. A társaságunknál kialakított minőségirányítási rendszer hatálya kiterjed társaságunk teljes épületipari tevékenységére.
Rólunk:
Balance 2000 kft-t 15 éve alapították. Ebben a könyvelő irodában, a lehető legtapasztaltabb és legképzettebb emberek dolgoznak, ahol tanácsadással, ügyintézéssekel, de akár cégátvilágítással is foglalkozunk. Tevékenységében a rra törekszik, hogy egy vállalkozás valamennyi ügyének intézésére képes legyen. Vegye fel velük a kapcsolatot a balance2000.hu-n.
Rólunk:
Nem boldogul az adózás rejtelmes világában? Problémái vannak a bérszámfejtéssel? Ne pazarolja drága idejét ezekre, a Money-Comp Kft megoldja Ön helyett! Kiváló szakembereink számviteli, könyvviteli szolgáltatással, valamint APEH képviselettel és adótanácsadással állnak az Ön rendelkezésére. Többé nincs idegeskedés és felesleges papírmunka, ha a Money-Compot választja!