Rólunk:
Társaságunk az immo.co Ingatlan Tanácsadó és -közvetítő Bt. alapvetően kereskedelmi ingatlanok közvetítésével és fejlesztésével, valamint irodaházak, társasházak üzemeltetésével és utóbbiak közösképviseletének ellátásával, teljes körű ügyintézésével foglalkozik. Megbízóink többnyire a nagy nemzetközi kereskedelmi hálózatok Magyarországon működő leányvállalatai, mint például az ALDI Magyarország. Társasházakat elsősorban Budapesten, de a megyeszékhelyeken is üzemeltetünk és képviselünk.
Eddigi tevékenységünk során a kb. 500 feldolgozott kereskedelmi ingatlanból 100-as nagyságrendben értékesítettünk. Kiváló kapcsolatokat ápolunk szinte valamennyi vonatkozó szakhatósággal és önkormányzattal. Munkatársaink folyamatosan derítik fel és teszik értékesíthetővé a potenciális ingatlanokat.
Közösképviseleti tevékenységünket a Budapest, XXII. kerület, Zambelli u 30. alatti irodánkból látjuk el.
Társasházkezelésünk rendelkezik teljes műszaki, jogi, könyvelési, valamint házkezelési háttérrel. A munkánkat szerződött partnereink könyvelőiroda, építészmérnök, szakiparosok és adminisztrátorok segítik. A sürgősen javítandó hibák kijavítását a legrövidebb időn belül, de legkésőbb 24-48 órán belül elvégezzük. Természetesen rendelkezünk a szükséges társasházkezelői OKJ 52 7899 03 szakképesítéssel.
10.000.000Ft-ig terjedő teljes körű szakmai felelősségbiztosítással rendelkezünk Generali-Providencia biztosítónál.
A tulajdonosok anyagi terheinek csökkentése érdekében figyelemmel kísérjük mindazokat a lehetőségeket, ahol pályázati pénzeket lehet igénybe venni.
A társasházkezelés feladatait társaságunk munkatársai házanként egy személyhez rendelve szervezik. Így egy társasháznak az ügyeit mindig a ház felelőse intézi természetesen a valamennyi munkatársunk és a teljes céges háttér támogatásával.
A konkrét feladatok többek között az alábbiak:
-Háztakarító, házfelügyelő, karbantartók, fűtő folyamatos ellenőrzése, alkalmazottak felett munkáltatói jogok gyakorlása, vállalkozói szerződések megkötése (Számvizsgáló Bizottsággal egyeztetve).
- Adminisztrációs feladatok (levelezés, határozatok, csekkek, kiértesítők, közgyűlési meghívók, jegyzőkönyvek megküldése stb.) folyamatos ellátása.
- Társasház számlájának kezelése a számlavezető banknál.
- Tulajdonosok befizetéseinek nyilvántartása, hátralékosok felszólítása megállapodás illetve SZMSZ szerint.
- Közüzemi illetve egyéb átalánydíjak folyamatos kiegyenlítése átutalással (pénztárt, ha nem kell, nem tartunk).
- Tulajdonostársak egyéni elszámolásának, illetve az éves elszámolás (egyéni összesített) elkészítése.
- Az éves elszámolás, következő évi költségterv előkészítése a közgyűlést megelőzően a társasház Számvizsgáló Bizottságával egyeztetve, a Társasházi törvényeknek megfelelően.
- stb.