Rólunk:
A Team 98. Kft. (TEAM Irodaberendezés) 1998-ban alakult, önálló, magántulajdonú cég, melynek fő profilja irodabútorok és székek, valamint higiéniai termékek forgalmazása.
A Team 98 Kft. vezetősége a Cég alapításakor célul tűzte ki, hogy tevékenységi területén mindenkor maximálisan megfeleljen a megrendelők folyamatosan növekvő igényeinek. A Társaságunk büszke arra, hogy sok partnerével folyamatos és visszatérő munkakapcsolatot ápol.
Számunkra a legjobb reklám az elégedett ügyfél
Az évek során egyre jobban kiszélesedő beszállítói háttér lehetővé tette, hogy cégünk a délkelet-magyarországi régió meghatározó irodabútorozással foglakozó vállalkozása.
Munkaszemléletünk jellemzője a minőségtudat, melyet a 2003 évben bevezetett MSZ EN ISO 9001 minőségirányítási rendszerrel kívántunk prezentálni megrendelőink, partnereink felé.
Társaságunk a partnereivel közösen indulunk központosított közbeszerzési pályázatokon, melyeket sikeresen bonyolítunk le (lásd bővebben referenciák). A nagyobb közbeszerzési munkák esetén is ugyan olyan figyelemmel és minőség tudattal végezzük munkánkat mint a kisebb partnerek esetében.
Lelkiismeretes és következetes munkával elértük, hogy megrendelőink vállalkozásunkat ismerik és elismerik.
Lakberendezőink segítségével, helyszíni felméréssel, árajánlat készítéssel segítjük az irodabútorok iránt érdeklődők döntésének megkönnyítését. A rövid szállítási határidő, a bútorok gyors és precíz helyszínre szállítása és összeszerelése tovább emeli a rendkívül széles bútor kínálat nyújtotta lehetőségeket.
Az általunk forgalmazott bútorcsaládok hazai és import beszerzésűek. Az irodai székek széles típus és szövetválasztéka biztosítja a különböző igényszintű irodák ülőbútorainak kiválasztását. Minőségük I. osztályú, garancia idejük 12-36 hónap.
Szolgáltatásainkat a cég stabil pénzügyi háttere, ügyvitele, adatnyilvántartása, számlázási rendszere és szakképzett munkatársai megbízhatóvá teszi. A gyors kiszolgálás érdekében a bemutatóterem mellett 250 m2 raktárhelyiség segíti a kedvelt irodabútorok és székek raktárkészletről történő teljesítését, kiszolgálását. Szállító kapacitásunk igen széles, melyet rugalmasan tudunk kezelni 4 db szállítójárművel.
Cégünk tudatosan olyan cégkultúrát képvisel és közvetít vevői felé, amely biztos hátteret jelent üzleti céljaink megvalósításához, hozzájárul a szűkebb és tágabb környezetünk fejlődéséhez.
Fő profilja:
Irodák, irodaházak, hotelek, panziók, iskolák, egészségügyi intézmények, könyvtárak komplett irodabútor berendezése, higiéniai rendszer forgalmazása.
A forgalmazott bútorcsaládok hazai és import beszerzésűek.
Minőség: I. osztályú. Garancia idő: 12-36 hónap.
A Megrendelő igénye esetén a bútorok szakszerű helyszíni összeszerelését – külön díjazás ellenében (5 %) - vállaljuk.
Az irodai székek széles típus és szövetválasztéka biztosítja a különböző igényszintű irodák ülőbútorainak kiválasztását.
Minőségük: I. osztályú. Garancia idő: 12-60 hónap.
Cégünk irodaszék gyártók dél-magyarországi Nagykereskedelmi raktáraként is működik, ezért több száz, azonnal szállítható forgó- és tárgyalószék készlettel rendelkezik.
Megrendelés esetén a szállítási határidő: 1-2 hét. Az Olasz bútorok esetén: 4-6 hét.
Foglalkozunk továbbá egyedi gyártású bútorok tervezésével és készítésével.
Az irodai kiegészítők - telefontartók, VIZUÁL táblák, vetítéstechnikai eszközök, iskolai táblák, prospektustartók , függönyök, szőnyegek, lakástextíliák - széles választékát kínáljuk Megrendelőinknek.
Ajánljuk a kiszolgáló és szociális helyiségek kulturált körülményének megteremtése érdekében a TORK higiéniai rendszert (Kéztörlőpapír adagolók, Toalettpapír adagolók, folyékony szappanadagolók és töltőanyagok.)
Tevékenységi ismertető:
Irodabútorok, iskolabútorok, irodaberendezések és higiéniai termékek kereskedelme.